Artykuły i poradniki Stolica:
Według Brytyjczyków Kraków jest najlepszym miastem turystycznym!
M-S-M
Kilka słów:
Dawna stolica Polski zwyciężyła w rankingu brytyjskiego magazynu "Which?" na najciekawsze i najbardziej przyjazne turystom miasto w Europie. W badaniu udział wzięło 4,5 tys. respondentów. W czołówce rankingu znalazły się także Monachium, Praga, Berlin i Budapeszt.
V Europejskie Targi Produktów Regionalnych
M-S-M
Kilka słów:
Czym są Europejskie Targi Produktów Regionalnych?
Największe spotkanie branży usług biznesowych w Europie Środkowo-Wschodniej już w maju w Poznaniu!
M-S-M
Kilka słów:
Czy Polska może stać się światową lokalizacją numer jeden dla inwestycji z obszaru zaawansowanych usług dla biznesu? Jeśli tak, to jak to zrobić i kiedy będzie to możliwe?
Po konferencji ICCA CEC w St. Petersburgu
M-S-M
Kilka słów:
Sierpniowe spotkanie Oddziału Europy Centralnej ICCA było okazją do zdobycia cennej wiedzy na temat trendów w międzynarodowym przemyśle spotkań.
Gdańsk na tle Europy
M-S-M
Kilka słów:
Gdańsk od kilku lat plasuje się, zaraz po Warszawie i Krakowie, w czołówce polskich destynacji konferencyjnych. Jest również coraz bardziej rozpoznawalna marką w Europie śmiało konkurującą z innymi destynacjami z całego kontynentu.
Gdańsk uczy nowych technologii
PR
Kilka słów:
O nowych trendach w turystyce i nie tylko, social mediach i aplikacjach mobilnych rozmawiali uczestnicy szkolenia "Technology Powered Breakfast" zorganizowanego w ramach "Trójmiejskiej Akademii Organizatora Spotkań Biznesowych".
Girona, stolica Costa Brava
PR
Kilka słów:
Stolica wybrzeża Costa Brava, Girona, położona jest 100km od Barcelony i zaledwie 60km od Francji. Miasto zostało założone przez Rzymian.
Podsumowanie konferencji Marketing Miejsc Trendy 2013
PR
Kilka słów:
15 maja 2013 roku w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu zorganizowano konferencję Marketing Miejsc: Trendy 2013. Blisko 100 uczestników wysłuchało prelekcji poświęconych współczesnym formom promocji turystyki oraz roli marki lokalnej w promocji regionu.
Poznań zróżnicowany kulturowo
M-S-M
Kilka słów:
Miasto biznesu, nauki, turystyki i oczywiście kultury, uwielbiane przez studentów, doceniane przez mieszkańców i podziwiane przez turystów. W czym tkwi tajemnica Poznania, że od lat zajmuje czołowe miejsca w najróżniejszych rankingach? Oto, krótka charakterystyka tego miasta.
Europejski Kongres Gospodarczy 2013 – główne nurty tematyczne i wydarzenia towarzyszące
M-S-M
Kilka słów:
„Nowych impulsów rozwoju europejskiej gospodarki należy szukać także poza Europą. Nie tracąc z oczu najbliższych kwestii, warto myśleć globalnie” – zapowiada organizator Europejskiego Kongresu Gospodarczego.