Artykuły i poradniki Wizerunek:
Taxi Nowy Sącz – dla podróżnych i przedsiębiorców
LAW
Kilka słów:
Poruszanie się taksówką po mieście takim jak Nowy Sącz bywa szczególnie wygodne zwłaszcza dla turystów i prowadzących własny biznes.
Inwestycja w bezpieczeństwo
lh
Kilka słów:
Popularność niszczarek nie wynika wcale z przesadnej ostrożności. W dobie ochrony danych osobowych, dokumentów poufnych takich jak chociażby wyciągi bankowe niszczenie papierów to dziejowa konieczność. GIODO wręcz wymusza na pracodawcach takie działania, ale inwestycja w bezpieczeństwo firmowe i prywatne jest rzeczą absolutnie konieczną.
Jak skutecznie zwiększyć wydajność pracowników?
WP
Kilka słów:
Dla każdego pracodawcy optymalizacja kosztów i efektywność zatrudnionych są bardzo ważne. Być może nawet najważniejsze. Zwłaszcza w kontekście dobrego prosperowania firmy. Wydajność pracowników jest więc kluczowa na drodze do osiągnięcia sukcesu. Jak zatem skutecznie zwiększyć wydajność pracowników? Sprawdźcie sami!
Faktoring – czy klient musi wiedzieć o zawartej umowie?
lh
Kilka słów:
Niezapłacone faktury to zmora wielu przedsiębiorców, zwłaszcza tych z sektora MMŚP. Drobne firmy, w trosce o utrzymanie właściwych relacji z klientami, niechętnie upominają się o zapłatę należności. Nawet jeśli znajdą sposób na pozbycie się tego problemu, zawierając umowę faktoringu, nie chcą tego nie ujawniać swoim nabywcom, by zachować pozytywny wizerunek. Czy można zachować dyskrecję w sprawie faktoringu?
3 praktyczne wskazówki, jak skutecznie prowadzić fanpage
KBR
Kilka słów:
W XXI wieku, w dobie Internetu, który przeniknął do niemal każdej sfery ludzkiego życia jednym z podstawowych warunków skutecznego marketingu internetowego jest posiadanie firmowej strony internetowej.
Spójna identyfikacja wizualna gwarancją udanej reklamy
LH
Kilka słów:
Jaki jest sekret sukcesu kampanii reklamowych największych marek na świecie? Jest nim spójna identyfikacja wizualna. Odbiorcy zawsze mają pewność, z jaką firmą mają do czynienia, przez co bardziej przywiązują się do jej produktów lub usług. Wiedzą o tym również polskie firmy, które coraz częściej dbają, by ich materiały reklamowe były przygotowywane w sposób spójny, zgodny z określonymi regułami.
Content marketing – wyzwanie dla małych i średnich firm
KBR
Kilka słów:
Content marketing jest obecnie najlepiej rokującą na przyszłość gałęzią marketingu. Podczas, gdy wiele form oddziaływania na użytkowników internetu wyczerpało już swoją formułę, marketing treści nie tylko zwiększa swoją skuteczność w walce o klienta, ale też rozwija się jego instrumentarium, powstają nowe rozwiązania, które pozwalają coraz szybciej docierać do większej liczby odbiorców.
Jak oni to robią… czyli 5 praktycznych porad doświadczonego event managera
WP
Kilka słów:
Organizacja konferencji i eventów biznesowych to branża, w której doświadczenie liczy się jak chyba nigdzie indziej.
Wizerunek firmy – co na niego wpływa?
WP
Kilka słów:
Zarówno wynajmujący, jak i deweloperzy powinni zwracać uwagę na walory estetyczne powierzchni biurowej. Dobór odpowiedniej siedziby, pasującej do charakteru działalności danego przedsiębiorstwa, powinien być jednym z głównych elementów kreowania wizerunku firmy wśród potencjalnych klientów.
Reklamowanie firmowej strony internetowej
WP
Kilka słów:
Wszyscy wiemy, że reklama jest dźwignią handlu. Zasada ta działa również w Internecie. Jednak reklama firmowej strony internetowej rządzi się ciut innymi prawami niż reklama produktu, który możemy kupić w sklepie. Samo postawienie strony nie jest wystarczającym do tego, aby na niej zarabiać. Konieczne jest jej wypromowanie i sprawienie, aby potencjalni klienci do nas trafili.