Artykuły i poradniki Budżet:
Chwilówka szansą na zachowanie równowagi finansowej
Adv.
Kilka słów:
Nastały czasy, w których coraz więcej ludzi boryka się z zachowaniem swojej płynności finansowej. Wielu traci pracę, a ci, którzy ją mają, otrzymują o wiele niższe wynagrodzenie w porównaniu do okresów wcześniejszych. Zdarzają się również pracodawcy, którzy zaczynają odczuwać skutki kryzysu i nie wypłacają na czas wynagrodzenia swoim pracownikom.
Inauguracja pierwszego w Polsce Podyplomowego Studium Event Management
PR
Kilka słów:
W sobotę 06.04.2013 na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Szturmowej 1/3 w Warszawie odbyła się oficjalna inauguracja podyplomowego studium Event Management.
Targi EuroGastro - najważniejsze wydarzenie dla branży HoReCa
J Krzysiek
Kilka słów:
Zakończyły się XVII Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro, będące najistotniejszym wydarzeniem w branży HoReCa. Swoją ofertę zaprezentowało 267 wystawców, a targi odwiedziło ponad 19 000 osób. Ponad 600 słuchaczy skorzystało ze szkoleń branżowych. Impreza wystawiennicza zorganizowana przez firmę MT Targi Polska odbyła się w dniach 20-22 marca 2013 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie przy ul. Marsa 56c.
Większa sprzedaż – większy zysk
Adv.
Kilka słów:
Założenie własnej firmy, nawet jeśli oferujemy produkty i usługi wysokiej jakości, nie jest dziś gwarancją sukcesu. Ogromna konkurencja na rynku sprawia, że coraz trudniej dotrzeć nam do klientów. Akcje promocyjne i reklama są wciąż bardzo przydatne, ale to dopiero początek walki o konsumenta.
Jak zaplanować budżet konferencji?
J Krzysiek
Kilka słów:
Organizator konferencji musi w pierwszej kolejności ustalić jej budżet. Jak to zrobić? Co uwzględnić w kosztach?
Restauracyjny marketing mix dla zarządzających lokalami gastronomicznymi
PR
Kilka słów:
Organizator XVII Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro zapewnia szeroki wachlarz szkoleń z zakresu marketingu, promocji i budowania wizerunku lokalu. W trakcie pierwszych dwóch dni Targów odwiedzający będą mogli wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez specjalistów z branży, a także wysłuchać porad i skorzystać z doświadczenia autorytetów kulinarnych, m.in. Marty Gessler, właścicielki warszawskiej Qchni Artystycznej.
Organizacja konferencji w Bułgarii
M-S-M
Kilka słów:
Zorganizowanie konferencji zagranicą wydaje się przedsięwzięciem kosztownym i trudnym do zaplanowania. Jednak przy odpowiednim wyborze kraju docelowego, może się okazać, że koszty takiej konferencji będą niższe niż w wielu obiektach w Polsce. Taka opcja może być opłacalna zwłaszcza w przypadku konferencji kilkudniowych, połączonych z prelekcjami, warsztatami, itp.
Gdańsk w Monachium. 22 firmy, 2 godziny prezentacji, 3 miesiące przygotowań
M-S-M
Kilka słów:
... i pełen sukces! Podczas road show zorganizowanego przez Gdańsk Convention Bureau, które odbyło się 11 października w Konsulacie Polskim w Monachium pojawiło się ponad 20 czołowych niemieckich meeting plannerów. Celem spotkania, poprowadzonego pod hasłem "Let's Gdańsk", była promocja Gdańska i Regionu.
GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI – odsłona w czterech aktach
Michalska Małgorzata
Kilka słów:
W dniach 29 listopada – 1 grudnia 2012 roku we Wrocławiu odbędzie się VI edycja ogólnopolskiego spotkania branży turystycznej - GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI nt. „Wyzwania współczesnej polityki gospodarczej”.
Sezon turystyczny na Mazowszu – otwarty
Michalska Małgorzata
Kilka słów:
Zakończyły się XVII Targi Turystyki i Wypoczynku LATO 2012