Artykuły i poradniki Ebook:
Agencje gotowe na wszystko
LH
Kilka słów:
Są tacy, którzy twierdzą, że jeśli jakiejś firmy nie ma w Internecie, to ona nie istnieje. Ta prawda nie zawsze znajduje potwierdzenie. Internet rzeczywiście stał się wspaniałym źródłem informacji i kanałem przekazu reklamowego, ale obecność w nim, choć ze wszech miar wskazana, nie zawsze jest absolutnie konieczna. A pragną jej niemal wszyscy aktywni na rynku.
Wszystko o fotografii produktowej
WP
Kilka słów:
Obecnie coraz więcej osób korzysta z aukcji i innych sposobów na sprzedaż produktu w sieci. W internecie duże znaczenie ma przede wszystkim pierwsze wrażenie. To nie na opis potencjalni klienci zwracają uwagę w pierwszej kolejności. Ich oczom najpierw ukazuje się zdjęcie, a nie tekst. Właśnie dlatego fotografia produktowa to dziedzina fotografii, która obecnie prężnie się rozwija.
Jak bezpiecznie i wygodnie podróżować z laptopem – czyli torby i plecaki na laptopa
WH
Kilka słów:
Wyjazdy wakacyjne, wypady weekendowe czy podróże służbowe stają się nieodłączną częścią naszego życia. Zazwyczaj zabieramy ze sobą również mobilne urządzenia na przykład laptopa, z którego chętnie korzystny również podczas wypoczynku. Jak wybrać odpowiednią torbę do jego transportu? Oto kilka podpowiedzi.
Wizerunek firmy – o czym należy pamiętać?
WP
Kilka słów:
Temat ten jest dość szeroko pojęty i można by mówić o nim godzinami, ale w poniższym artykule zawarliśmy wszystkie najpotrzebniejsze elementy. Jeśli więc jesteś właścicielem firmy i chcesz ją nieustannie rozwijać, koniecznie musisz zapoznać się z naszymi wskazówkami i spróbować wcielić je w życie. W przeciwnym razie nie jesteśmy w stanie zagwarantować Ci zamierzonych efektów, a z pewnością nie pomoże Ci to w zdobywaniu nowych klientów, partnerów biznesowych czy też innych ważnych kontraktów.
W jaki sposób ułatwić klientowi kontakt z naszą firmą?
WP
Kilka słów:
Wychodzenie naprzeciw klientom to jeden z lepszych kroków, jakie możemy poczynić w tej relacji. Dwustronny kontakt, możliwość łatwego zasięgnięcia porady w sprawie wyboru pakietu, usługi czy w razie problemów z obsługą kupionego urządzenia dobrze świadczy o firmie jako tej, która obejmuje klienta opieką posprzedażową. W jaki sposób ułatwić odbiorcom kontakt z naszą firmą?
Święto branży HoReCa już w marcu
PR
Kilka słów:
W dniach 21-23 marca, w Centrum Targowo-Kongresowym w Warszawie odbędą się 22. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro oraz 11. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel. To wydarzenia na światowym poziomie, na których każdy związany z branżą HoReCa po prostu musi być!
Trudne życie event managera
Centrum konferencyjne Digital Knowledge Village
Kilka słów:
Praca event managera, poza oczywistą logistyką przy produkcji wydarzenia, to nieustające badanie i eksplorowanie rynku eventowego. Agencje prześcigają się w wyszukiwaniu nowych rozwiązań i pomysłów, a dostawcy w tworzeniu kolejnych, urozmaiconych i innowacyjnych propozycji. Trzeba trzymać rękę na pulsie i być na bieżąco z eventowymi propozycjami. Kluczem do sukcesu jest świeży i dobry koncept. Warto śledzić nowe propozycje w branży i oferować klientom ciekawe i spektakularne rozwiązania.
Forum Branży Eventowej 2018 - konkursy
PR
Kilka słów:
Już 11 stycznia 2018 największe coroczne spotkanie ludzi związanych z event marketingiem. W ramach spotkania organizator przewidział prelekcje, dyskusje, networking i rozmowy biznesowe, a także dwa atrakcyjne konkursy z nagrodami dla uczestników oraz trzecią edycję konkursu Top Event. Aby mieć szansę na wygraną w pierwszym z nich, warto wystartować już teraz:
Po co komu ścianki reklamowe?
LH
Kilka słów:
Każde przedsiębiorstwo musi postawić w pewnym stopniu na reklamę, aby zacząć zyskiwać rozpoznawalność i mieć coraz więcej klientów czy zleceń. Jednak, gdy jest to dopiero wczesny etap funkcjonowania firmy, nie zawsze można znaleźć w budżecie gotówkę na drogie reklamy w gazetach czy sieci. Dlatego młode przedsiębiorstwa często wybierają się na różnego rodzaju targi czy wydarzenia, na których można zaprezentować stoisko swojej firmy.
Promocja konferencji w mediach społecznościowych a strach przed porażką
wp
Kilka słów:
Jak zniwelować obawy przed pojawieniem się w sieciach społecznościowych? Czy mniej popularne branże rynkowe mają szansę na wyraźne zaistnienie na Facebooku? Od czego zacząć i jakie korzyści przynosi taka aktywność? Wyjaśnia Paweł Nowakowski z firmy SuperFanpage.pl