Artykuły i poradniki Kampanie:
Ruszyła kampania marketingowa hoteli Best Western w Polsce
M-S-M
Kilka słów:
Best Western rozpoczęło 17 marca kampanię marketingową pod hasłem „-30% na wszystkie hotele w sam raz na Wielkanoc i Majówkę”. Promuje ona w Internecie wiosenną ofertę specjalną przygotowaną przez polskie obiekty należące do największej na świecie rodziny hotelowej.
XXI Targi TT Warsaw zakończone
M-S-M
Kilka słów:
XXI Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw 2013 przeszły już do historii. Ta impreza wystawiennicza była miejscem prezentacji 380 wystawców. Odwiedziło ją prawie 17,5 tys. osób, w tym polscy i zagraniczni przedstawiciele branży turystycznej oraz miłośnicy podróży. TT Warsaw odbyły się w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Krajem partnerskim tegorocznej edycji targów była Tunezja.
Spotkanie Biur Convention we Wrocławiu
M-S-M
Kilka słów:
W dn. 25 października br. w Muzeum Miejskim Wrocławia odbyło się cykliczne spotkanie Poland Convention Bureau POT z Miejskimi i Regionalnymi Biurami Spotkań. W spotkaniu uczestniczyli m.in. przedstawiciele Gdańsk Convention Bureau / Gdańskiej Organizacji Turystycznej.
Restauracyjny marketing mix dla zarządzających lokalami gastronomicznymi
PR
Kilka słów:
Organizator XVII Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro zapewnia szeroki wachlarz szkoleń z zakresu marketingu, promocji i budowania wizerunku lokalu. W trakcie pierwszych dwóch dni Targów odwiedzający będą mogli wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez specjalistów z branży, a także wysłuchać porad i skorzystać z doświadczenia autorytetów kulinarnych, m.in. Marty Gessler, właścicielki warszawskiej Qchni Artystycznej.
Slogany reklamowe. Jak promują się miasta?
M-S-M
Kilka słów:
Coraz więcej samorządów dostrzega, że dobre slogany reklamowe pomagają w promocji miasta lub regionu. Udane logo wraz z hasłem promującym są niezbędnym elementem marketingu.
Gdańsk Convention Bureau w konkursie ICCA Best Marketing Award
M-S-M
Kilka słów:
Solidarność, morze, bursztyn i zamki gotyckie - w tegorocznej aplikacji do ICCA Best Marketing Award Gdańsk Convention Bureau zaprezentowało swoją kampanię związaną z 4 produktami turystycznymi.
Odkryj słodką tajemnicę hoteli Mercure!
HOTEL MERCURE KASPROWY ZAKOPANE
Kilka słów:
Hotele Mercure zapraszają swoich gości na rozkoszowanie się magią czekolady. Wszyscy klienci, którzy skorzystają z nowej wiosennej oferty Słodki Sekret Hoteli Mercure (Sweet Secret by Mercure) i zarezerwują w dniach od 2 kwietnia do 31 maja dwudniowy pobyt ze śniadaniem i dostępem do Internetu otrzymają do 40% zniżki oraz czekoladową niespodziankę w prezencie.
e-Travel Forum 2012
PR
Kilka słów:
Już na początku przyszłego roku rusza kolejna edycja Międzynarodowej Konferencji e-TRAVEL FORUM, która będzie miała miejsce w Warszawie w dniach 31 stycznia – 3 lutego 2012 roku.
Wyniki Grupy Orbis za 3 kwartał 2011 roku
ARIA SOSNOWIEC HOTEL ORBIS
Kilka słów:
• W trzecim kwartale 2011 r. utrzymywał się trend wzrostowy: przychody ze sprzedaży Grupy Hotelowej Orbis wzrosły o 6,9% w ujęciu “like-for-like” (o 1,7% przy porównaniu danych raportowanych) do kwoty 193,3 mln zł
Europa spotkań - strategie marketingowe w pozyskiwaniu międzynarodowych kongresów
SKKP
Kilka słów:
W 12-tej edycji Europejskiej Akademii Organizatorów i Planistów Konferencji i Kongresów, która odbyła się 4 października 2011 w Folwarku Zalesie uczestniczyli reprezentanci profesjonalnych organizatorów kongresów oraz hoteli konferencyjnych. Tematem Akademii była "Europa spotkań - strategie marketingowe w pozyskiwaniu międzynarodowych kongresów".