Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Kampanie:

Ruszyła kampania marketingowa hoteli Best Western w Polsce

M-S-M

Kilka słów:

Best Western rozpoczęło 17 marca kampanię marketingową pod hasłem „-30% na wszystkie hotele w sam raz na Wielkanoc i Majówkę”. Promuje ona w Internecie wiosenną ofertę specjalną przygotowaną przez polskie obiekty należące do największej na świecie rodziny hotelowej.

Ruszyła kampania marketingowa hoteli Best Western w Polsce

Więcej

XXI Targi TT Warsaw zakończone

M-S-M

Kilka słów:

XXI Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw 2013 przeszły już do historii. Ta impreza wystawiennicza była miejscem prezentacji 380 wystawców. Odwiedziło ją prawie 17,5 tys. osób, w tym polscy i zagraniczni przedstawiciele branży turystycznej oraz miłośnicy podróży. TT Warsaw odbyły się w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Krajem partnerskim tegorocznej edycji targów była Tunezja.

XXI Targi TT Warsaw zakończone

Więcej

Spotkanie Biur Convention we Wrocławiu

M-S-M

Kilka słów:

W dn. 25 października br. w Muzeum Miejskim Wrocławia odbyło się cykliczne spotkanie Poland Convention Bureau POT z Miejskimi i Regionalnymi Biurami Spotkań. W spotkaniu uczestniczyli m.in. przedstawiciele Gdańsk Convention Bureau / Gdańskiej Organizacji Turystycznej.

Spotkanie Biur Convention we Wrocławiu

Więcej

Restauracyjny marketing mix dla zarządzających lokalami gastronomicznymi

PR

Kilka słów:

Organizator XVII Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro zapewnia szeroki wachlarz szkoleń z zakresu marketingu, promocji i budowania wizerunku lokalu. W trakcie pierwszych dwóch dni Targów odwiedzający będą mogli wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez specjalistów z branży, a także wysłuchać porad i skorzystać z doświadczenia autorytetów kulinarnych, m.in. Marty Gessler, właścicielki warszawskiej Qchni Artystycznej.

Restauracyjny marketing mix dla zarządzających lokalami gastronomicznymi

Więcej

Slogany reklamowe. Jak promują się miasta?

M-S-M

Kilka słów:

Coraz więcej samorządów dostrzega, że dobre slogany reklamowe pomagają w promocji miasta lub regionu. Udane logo wraz z hasłem promującym są niezbędnym elementem marketingu.

Slogany reklamowe. Jak promują się miasta?

Więcej

Gdańsk Convention Bureau w konkursie ICCA Best Marketing Award

M-S-M

Kilka słów:

Solidarność, morze, bursztyn i zamki gotyckie - w tegorocznej aplikacji do ICCA Best Marketing Award Gdańsk Convention Bureau zaprezentowało swoją kampanię związaną z 4 produktami turystycznymi.

Gdańsk Convention Bureau w konkursie ICCA Best Marketing Award

Więcej

Odkryj słodką tajemnicę hoteli Mercure!

HOTEL MERCURE KASPROWY ZAKOPANE

Kilka słów:

Hotele Mercure zapraszają swoich gości na rozkoszowanie się magią czekolady. Wszyscy klienci, którzy skorzystają z nowej wiosennej oferty Słodki Sekret Hoteli Mercure (Sweet Secret by Mercure) i zarezerwują w dniach od 2 kwietnia do 31 maja dwudniowy pobyt ze śniadaniem i dostępem do Internetu otrzymają do 40% zniżki oraz czekoladową niespodziankę w prezencie.

Odkryj słodką tajemnicę hoteli Mercure!

Więcej

e-Travel Forum 2012

PR

Kilka słów:

Już na początku przyszłego roku rusza kolejna edycja Międzynarodowej Konferencji e-TRAVEL FORUM, która będzie miała miejsce w Warszawie w dniach 31 stycznia – 3 lutego 2012 roku.

e-Travel Forum 2012

Więcej

Wyniki Grupy Orbis za 3 kwartał 2011 roku

ARIA SOSNOWIEC HOTEL ORBIS

Kilka słów:

• W trzecim kwartale 2011 r. utrzymywał się trend wzrostowy: przychody ze sprzedaży Grupy Hotelowej Orbis wzrosły o 6,9% w ujęciu “like-for-like” (o 1,7% przy porównaniu danych raportowanych) do kwoty 193,3 mln zł

Wyniki Grupy Orbis za 3 kwartał 2011 roku

Więcej

Europa spotkań - strategie marketingowe w pozyskiwaniu międzynarodowych kongresów

SKKP

Kilka słów:

W 12-tej edycji Europejskiej Akademii Organizatorów i Planistów Konferencji i Kongresów, która odbyła się 4 października 2011 w Folwarku Zalesie uczestniczyli reprezentanci profesjonalnych organizatorów kongresów oraz hoteli konferencyjnych. Tematem Akademii była "Europa spotkań - strategie marketingowe w pozyskiwaniu międzynarodowych kongresów".

Europa spotkań - strategie marketingowe w pozyskiwaniu międzynarodowych kongresów

Więcej

Strona: 13 4 5 6 7

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.