Artykuły i poradniki Smart:
Program lojalnościowy Best Western Rewards rozbudowuje ofertę w Polsce
PR
Kilka słów:
Już od listopada br. polscy członkowie Best Western Rewards będą mogli zamieniać punkty zebrane podczas pobytów w hotelach Best Western na dowolne audiobooki dostępne w serwisie internetowym autdioteka.pl. Powstały w 1988 r. Best Western Rewards to jeden z pierwszych programów lojalnościowych w branży hotelarskiej.
Po konferencji ICCA CEC w St. Petersburgu
M-S-M
Kilka słów:
Sierpniowe spotkanie Oddziału Europy Centralnej ICCA było okazją do zdobycia cennej wiedzy na temat trendów w międzynarodowym przemyśle spotkań.
Wyróżnienie dla gdańskich projektów gdansk4uMOBILE i GCBeVENT App podczas Welcome Festival w Warszawie
PR
Kilka słów:
W dniach 24 - 25 czerwca 2013 na Stadionie Narodowym w Warszawie odbył się Welcome Festival - pierwszy międzynarodowy festiwal marketingu miejsc.
Gdańsk uczy nowych technologii
PR
Kilka słów:
O nowych trendach w turystyce i nie tylko, social mediach i aplikacjach mobilnych rozmawiali uczestnicy szkolenia "Technology Powered Breakfast" zorganizowanego w ramach "Trójmiejskiej Akademii Organizatora Spotkań Biznesowych".
Przystanek w podróży – noclegi w górach i nad morzem
J Krzysiek
Kilka słów:
Wiele osób przemierza nasz kraj w różnych celach. Jedni podróżują służbowo, drudzy dla przyjemności, w towarzystwie rodziny czy przyjaciół. Co ich łączy? Fakt, że potrzebują bezpiecznego i komfortowego noclegu.
Ekrany reklamowe coraz popularniejsze
M-S-M
Kilka słów:
Już ponad 60 tysięcy profesjonalnych ekranów znajdziemy w polskich galeriach handlowych, instytucjach, hotelach, dworcach i firmach. Czy zastąpią one tradycyjny outdoor, plakaty i wystawy sklepowe?
Do 2013 roku wartość polskiego rynku usług turystycznych sprzedawanych online sięgnie 1,7 mld USD
M-S-M
Kilka słów:
W 2011 roku 29 proc. usług turystycznych zostało kupionych przez Internet, co stanowi 34 proc. wzrost w stosunku do roku 2010.
Gdańsk w Monachium. 22 firmy, 2 godziny prezentacji, 3 miesiące przygotowań
M-S-M
Kilka słów:
... i pełen sukces! Podczas road show zorganizowanego przez Gdańsk Convention Bureau, które odbyło się 11 października w Konsulacie Polskim w Monachium pojawiło się ponad 20 czołowych niemieckich meeting plannerów. Celem spotkania, poprowadzonego pod hasłem "Let's Gdańsk", była promocja Gdańska i Regionu.
Pierwsza w Polsce aplikacja kongresowa-eventowa!
PR
Kilka słów:
Aplikacja GCBeVENT to jedyne takie narzędzie mobilne na polskim rynku branży spotkań. Dostępne na 4 systemy operacyjne - iOS, Android, BlackBerry oraz Windows Phone, może stać się przełomem w organizowaniu konferencji, kongresów i innych eventów w Polsce.
Sea & Emotions study tour dla polskich meeting planerów
M-S-M
Kilka słów:
W dn. 29-31.08.2012 Gdańsk Convention Bureau zorganizowało study tour dla 9 polskich firm, organizujących spotkania biznesowe w całej Polsce.