Artykuły i poradniki Social:
Rynek konferencji w Polsce, promocja
spon
Kilka słów:
Rosnący rynek obiektów konferencyjnych powoduje, że wyróżnienie się w tym sektorze wymaga dużo więcej wysiłku, niż jeszcze kilka lat wcześniej, dlatego właśnie działania marketingowe, powinny być rozbudowane i obejmować nieco więcej niż jeden kanał sprzedaży.
Marketing w mediach społecznościowych - czy się opłaca?
LH
Kilka słów:
Marketing jest niezbędny, by osiągnąć sukces w prowadzeniu przedsiębiorstwa. Bez odpowiedniej promocji niemożliwe jest dotarcie do szerokiego grona klientów, a także nawiązanie trwałych relacji z odbiorcami oferty. Obecnie zadowalające efekty przynosi przede wszystkim marketing w mediach społecznościowych.
Wizerunek firmy – o czym należy pamiętać?
WP
Kilka słów:
Temat ten jest dość szeroko pojęty i można by mówić o nim godzinami, ale w poniższym artykule zawarliśmy wszystkie najpotrzebniejsze elementy. Jeśli więc jesteś właścicielem firmy i chcesz ją nieustannie rozwijać, koniecznie musisz zapoznać się z naszymi wskazówkami i spróbować wcielić je w życie. W przeciwnym razie nie jesteśmy w stanie zagwarantować Ci zamierzonych efektów, a z pewnością nie pomoże Ci to w zdobywaniu nowych klientów, partnerów biznesowych czy też innych ważnych kontraktów.
W jaki sposób ułatwić klientowi kontakt z naszą firmą?
WP
Kilka słów:
Wychodzenie naprzeciw klientom to jeden z lepszych kroków, jakie możemy poczynić w tej relacji. Dwustronny kontakt, możliwość łatwego zasięgnięcia porady w sprawie wyboru pakietu, usługi czy w razie problemów z obsługą kupionego urządzenia dobrze świadczy o firmie jako tej, która obejmuje klienta opieką posprzedażową. W jaki sposób ułatwić odbiorcom kontakt z naszą firmą?
Jak stworzyć dla wirtualnego uczestnika prawdziwą wartość
pr
Kilka słów:
Nie każdy może uczestniczyć w twoim evencie tak, jakbyś sobie tego życzył. Nie oznacza to jednak, że nie możesz zwiększyć zasięgu swojego wydarzenia o kilka tysięcy procent, jeśli tylko znajdziesz rozwiązanie dla siebie.
Promocja konferencji w mediach społecznościowych a strach przed porażką
wp
Kilka słów:
Jak zniwelować obawy przed pojawieniem się w sieciach społecznościowych? Czy mniej popularne branże rynkowe mają szansę na wyraźne zaistnienie na Facebooku? Od czego zacząć i jakie korzyści przynosi taka aktywność? Wyjaśnia Paweł Nowakowski z firmy SuperFanpage.pl
Moduły Prestashop - możliwości indywidualizacji sklepu
LH
Kilka słów:
Sklepy oparte na systemie Prestashop to jedno z najpopularniejszych rozwiązań na rynku sprzedaży internetowej. Ułatwiają one i uproszczają procedurę otworzenia e-sklepu. Nie zawsze jednak gotowy szablon ma wszystkie rozwiązania, których potrzebuje dany handlowiec.
Marketing internetowy dla obiektów – Jaki jest najskuteczniejszy ?
WP
Kilka słów:
Mówi się coraz więcej na temat marketingu z wykorzystaniem medium internetu oraz witryny WWW. Jak to się przekłada na promocje np. usług hotelarskich oraz gastronomicznych, czy z tego skorzystać a jeżeli tak to na co warto zwrócić uwagę - na te pytania postaramy się odpowiedzieć w artykule poniżej. Zapraszamy!
3 praktyczne wskazówki, jak skutecznie prowadzić fanpage
KBR
Kilka słów:
W XXI wieku, w dobie Internetu, który przeniknął do niemal każdej sfery ludzkiego życia jednym z podstawowych warunków skutecznego marketingu internetowego jest posiadanie firmowej strony internetowej.
Content marketing – wyzwanie dla małych i średnich firm
KBR
Kilka słów:
Content marketing jest obecnie najlepiej rokującą na przyszłość gałęzią marketingu. Podczas, gdy wiele form oddziaływania na użytkowników internetu wyczerpało już swoją formułę, marketing treści nie tylko zwiększa swoją skuteczność w walce o klienta, ale też rozwija się jego instrumentarium, powstają nowe rozwiązania, które pozwalają coraz szybciej docierać do większej liczby odbiorców.