Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Social:

Rynek konferencji w Polsce, promocja

spon

Kilka słów:

Rosnący rynek obiektów konferencyjnych powoduje, że wyróżnienie się w tym sektorze wymaga dużo więcej wysiłku, niż jeszcze kilka lat wcześniej, dlatego właśnie działania marketingowe, powinny być rozbudowane i obejmować nieco więcej niż jeden kanał sprzedaży.

Rynek konferencji w Polsce, promocja

Więcej

Marketing w mediach społecznościowych - czy się opłaca?

LH

Kilka słów:

Marketing jest niezbędny, by osiągnąć sukces w prowadzeniu przedsiębiorstwa. Bez odpowiedniej promocji niemożliwe jest dotarcie do szerokiego grona klientów, a także nawiązanie trwałych relacji z odbiorcami oferty. Obecnie zadowalające efekty przynosi przede wszystkim marketing w mediach społecznościowych.

Marketing w mediach społecznościowych - czy się opłaca?

Więcej

Wizerunek firmy – o czym należy pamiętać?

WP

Kilka słów:

Temat ten jest dość szeroko pojęty i można by mówić o nim godzinami, ale w poniższym artykule zawarliśmy wszystkie najpotrzebniejsze elementy. Jeśli więc jesteś właścicielem firmy i chcesz ją nieustannie rozwijać, koniecznie musisz zapoznać się z naszymi wskazówkami i spróbować wcielić je w życie. W przeciwnym razie nie jesteśmy w stanie zagwarantować Ci zamierzonych efektów, a z pewnością nie pomoże Ci to w zdobywaniu nowych klientów, partnerów biznesowych czy też innych ważnych kontraktów.

Wizerunek firmy – o czym należy pamiętać?

Więcej

W jaki sposób ułatwić klientowi kontakt z naszą firmą?

WP

Kilka słów:

Wychodzenie naprzeciw klientom to jeden z lepszych kroków, jakie możemy poczynić w tej relacji. Dwustronny kontakt, możliwość łatwego zasięgnięcia porady w sprawie wyboru pakietu, usługi czy w razie problemów z obsługą kupionego urządzenia dobrze świadczy o firmie jako tej, która obejmuje klienta opieką posprzedażową. W jaki sposób ułatwić odbiorcom kontakt z naszą firmą?

W jaki sposób ułatwić klientowi kontakt z naszą firmą?

Więcej

Jak stworzyć dla wirtualnego uczestnika prawdziwą wartość

pr

Kilka słów:

Nie każdy może uczestniczyć w twoim evencie tak, jakbyś sobie tego życzył. Nie oznacza to jednak, że nie możesz zwiększyć zasięgu swojego wydarzenia o kilka tysięcy procent, jeśli tylko znajdziesz rozwiązanie dla siebie.

Jak stworzyć dla wirtualnego uczestnika prawdziwą wartość

Więcej

Promocja konferencji w mediach społecznościowych a strach przed porażką

wp

Kilka słów:

Jak zniwelować obawy przed pojawieniem się w sieciach społecznościowych? Czy mniej popularne branże rynkowe mają szansę na wyraźne zaistnienie na Facebooku? Od czego zacząć i jakie korzyści przynosi taka aktywność? Wyjaśnia Paweł Nowakowski z firmy SuperFanpage.pl

Promocja konferencji w mediach społecznościowych a strach przed porażką

Więcej

Moduły Prestashop - możliwości indywidualizacji sklepu

LH

Kilka słów:

Sklepy oparte na systemie Prestashop to jedno z najpopularniejszych rozwiązań na rynku sprzedaży internetowej. Ułatwiają one i uproszczają procedurę otworzenia e-sklepu. Nie zawsze jednak gotowy szablon ma wszystkie rozwiązania, których potrzebuje dany handlowiec.

Moduły Prestashop - możliwości indywidualizacji sklepu

Więcej

Marketing internetowy dla obiektów – Jaki jest najskuteczniejszy ?

WP

Kilka słów:

Mówi się coraz więcej na temat marketingu z wykorzystaniem medium internetu oraz witryny WWW. Jak to się przekłada na promocje np. usług hotelarskich oraz gastronomicznych, czy z tego skorzystać a jeżeli tak to na co warto zwrócić uwagę - na te pytania postaramy się odpowiedzieć w artykule poniżej. Zapraszamy!

Marketing internetowy dla obiektów – Jaki jest najskuteczniejszy ?

Więcej

3 praktyczne wskazówki, jak skutecznie prowadzić fanpage

KBR

Kilka słów:

W XXI wieku, w dobie Internetu, który przeniknął do niemal każdej sfery ludzkiego życia jednym z podstawowych warunków skutecznego marketingu internetowego jest posiadanie firmowej strony internetowej.

3 praktyczne wskazówki, jak skutecznie prowadzić fanpage

Więcej

Content marketing – wyzwanie dla małych i średnich firm

KBR

Kilka słów:

Content marketing jest obecnie najlepiej rokującą na przyszłość gałęzią marketingu. Podczas, gdy wiele form oddziaływania na użytkowników internetu wyczerpało już swoją formułę, marketing treści nie tylko zwiększa swoją skuteczność w walce o klienta, ale też rozwija się jego instrumentarium, powstają nowe rozwiązania, które pozwalają coraz szybciej docierać do większej liczby odbiorców.

Content marketing – wyzwanie dla małych i średnich firm

Więcej

Strona: 1 2 3 4 5 6 7

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.