Artykuły i poradniki Media Społecznościowe:
Czym jest marketing medyczny i dlaczego warto w niego inwestować?
white
Kilka słów:
Celem marketingu medycznego jest wypromowanie gabinetów oraz klinik specjalistycznych tak, aby zyskały zainteresowanie wśród nowych konsumentów. Branża medyczna w ostatnich latach bardzo się rozwinęła – powstało mnóstwo gabinetów oraz klinik, które w ofercie mają podobne usługi/zabiegi.
Jak wybrać firmę do przeprowadzki?
link
Kilka słów:
Większość osób przynajmniej raz w życiu przeprowadza się. Czynność ta wiąże się zazwyczaj ze spakowaniem oraz przeniesieniem mnóstwa ubrań, sprzętów, akcesoriów, naczyń i wielu innych przedmiotów.
Klient w sieci, czyli ile osób aktywnie korzysta z portali społecznościowych?
white
Kilka słów:
Istnieją pytania, na które wielu z nas chętnie poznałoby odpowiedzi. Na przykład, ile ludzi korzysta z social media, lub jaki portal jest najczęściej wybierany przez internautów. Te zagadnienia to tematy wiodące w agencji social media w Warszawie. Nie tylko specjaliści od social media chcą wiedzieć, gdzie najłatwiej spotkać potencjalnego klienta i jakim sposobem do niego dotrzeć.
Moc rekomendacji. Jak silnie oddziałują na nas opinie?
link
Kilka słów:
Z poniższego artykułu dowiesz się, dlaczego powinieneś dbać o pozytywne rekomendacje i w jaki sposób możesz je uzyskać. Podpowiemy Ci, jak wizerunek w sieci potrafi wpłynąć na rosnące lub spadające słupki sprzedaży.
Najciekawsze konferencje biznesowe w Polsce!
link
Kilka słów:
Prowadząc własny biznes, istotnym jest kogo się zna i gdzie się bywa. Dlatego też tak ważne jest korzystanie z ofert konferencji biznesowych, gdzie można nie tylko poszerzyć siatkę kontaktów, ale także zetknąć się i przyswoić sobie najnowsze trendy w prowadzeniu własnego biznesu.
Skuteczne metody pozyskiwania klientów przez maila
WP
Kilka słów:
Cold mailing konsekwentnie stanowi jeden z najlepszych sposobów pozyskiwania nowych klientów. Jego najważniejszą zaletą jest to, że zapewnia ogromny i szybki zwrot z inwestycji. Dzięki temu jest bardziej efektywny w generowaniu dochodu niż marketing bezpośredni, content marketing czy media społecznościowe. Dowiedz się, jak skutecznie pozyskiwać klientów dzięki mailingowi!
Marketing w mediach społecznościowych - czy się opłaca?
LH
Kilka słów:
Marketing jest niezbędny, by osiągnąć sukces w prowadzeniu przedsiębiorstwa. Bez odpowiedniej promocji niemożliwe jest dotarcie do szerokiego grona klientów, a także nawiązanie trwałych relacji z odbiorcami oferty. Obecnie zadowalające efekty przynosi przede wszystkim marketing w mediach społecznościowych.
W jaki sposób ułatwić klientowi kontakt z naszą firmą?
WP
Kilka słów:
Wychodzenie naprzeciw klientom to jeden z lepszych kroków, jakie możemy poczynić w tej relacji. Dwustronny kontakt, możliwość łatwego zasięgnięcia porady w sprawie wyboru pakietu, usługi czy w razie problemów z obsługą kupionego urządzenia dobrze świadczy o firmie jako tej, która obejmuje klienta opieką posprzedażową. W jaki sposób ułatwić odbiorcom kontakt z naszą firmą?
Ruszając na konferencję – ABC dobrej organizacji.
PR
Kilka słów:
Wybierając się na konferencję – zwłaszcza odbywającą się w odległej, nieznanej nam miejscowości – warto zawczasu odpowiednio się przygotować. Na co należy zwrócić uwagę, jeśli chcemy oszczędzić sobie zbędnego stresu czy nieprzyjemnych niespodzianek?
Promocja konferencji w mediach społecznościowych a strach przed porażką
wp
Kilka słów:
Jak zniwelować obawy przed pojawieniem się w sieciach społecznościowych? Czy mniej popularne branże rynkowe mają szansę na wyraźne zaistnienie na Facebooku? Od czego zacząć i jakie korzyści przynosi taka aktywność? Wyjaśnia Paweł Nowakowski z firmy SuperFanpage.pl