Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Reklama:

Banery reklamowe - skuteczna forma reklamy outdoorowej

link

Kilka słów:

Reklama przyjmuje obecnie setki form, a tradycyjne metody promowania przedsiębiorstw zdają się tracić na znaczeniu. Niektóre z nich są jednak tak samo skuteczne jak jakiś czas temu - dobrym tego przykładem są banery reklamowe. Dlaczego warto je wybrać?

Banery reklamowe - skuteczna forma reklamy outdoorowej

Więcej

Zainwestuj w animacje 3d

WH

Kilka słów:

Wraz z rozwojem technologii bardzo zmienia się rynek mediów i reklamy. Internet i socialmedia szybko wdrażają nowe rozwiązania, wykorzystując przede wszystkim to, że obecnie najwięcej wiadomości dociera do nas poprzez wzrok, a tym samym jest to najsilniejszy bodziec oddziaływania.

Zainwestuj w animacje 3d

Więcej

Na co warto zwrócić uwagę przy organizacji konferencji?

WH

Kilka słów:

Konferencja to niezwykle istotne wydarzenie dla firmy, podczas którego bardzo często nawiązują się nowe kontakty, rodzą pomysły, zawiązują współprace. Ważne jest, by od strony organizacyjnej konferencja była doskonale przemyślana.

Na co warto zwrócić uwagę przy organizacji konferencji?

Więcej

Zasady skutecznej reklamy

WH

Kilka słów:

Jakie formy reklamy wybrać i jak się reklamować aby uzyskać najlepszy efekt.

Zasady skutecznej reklamy

Więcej

Marka to nie tylko logotyp, to także opakowanie produktowe!

WP

Kilka słów:

Opakowanie produktowe odgrywa dużą rolę w e-commerce, ponieważ jest to jedno z najbardziej praktycznych rozwiązań związanych ze sprzedażą detaliczną. Kartony są wielofunkcyjne i można je dowolnie spersonalizować, dzięki czemu mają one ogromne walory reklamowe. Jak wykorzystać potencjał opakowania produktowego i zbudować z jego pomocą wizerunek marki?

Marka to nie tylko logotyp, to także opakowanie produktowe!

Więcej

Jak zachowują się użytkownicy Google? 7 faktów, które warto poznać

LH

Kilka słów:

Wyszukiwarka Google jest w Polsce najpopularniejsza. W Polsce korzysta z niej ponad 93 procent internautów (źródło: gs.statcounter.com – dane na lipiec 2018), dlatego firmy i sklepy internetowe stawiają na reklamę w Google. Dzięki niej znacząco zwiększa się zainteresowanie ich ofertą, a zyski rosną szybciej niż w przypadku stosowania innych form promocji. Oto 7 faktów na temat zachowania użytkowników Google, które wpływają na skuteczność reklamy w wyszukiwarce.

Jak zachowują się użytkownicy Google? 7 faktów, które warto poznać

Więcej

Torba reklamowa - gadżet, które docenią klienci

LH

Kilka słów:

Czasy, w których do promocji wystarczyły ulotki i plakaty, już dawno minęły. Obecnie przedsiębiorstwa powinny promować się na wiele innych sposobów, dbając o tworzenie pozytywnego wizerunku marki w grupie docelowej. W tym celu stawiają często na gadżety reklamowe, w tym torby bawełniane.

Torba reklamowa - gadżet, które docenią klienci

Więcej

Plakaty reklamowe dla firm - co powinny zawierać, aby były skuteczne?

WP

Kilka słów:

Dobrym sposobem na dotarcie do potencjalnych klientów jest plakat reklamowy, który stanowi jeden z elementów reklamy zewnętrznej. Skuteczna reklama firmy przy wykorzystaniu tego nośnika powinna zakładać dostosowanie się do nowoczesnej stylistyki dotyczącej projektów w przestrzeni publicznej.

Plakaty reklamowe dla firm - co powinny zawierać, aby były skuteczne?

Więcej

Marketing w mediach społecznościowych - czy się opłaca?

LH

Kilka słów:

Marketing jest niezbędny, by osiągnąć sukces w prowadzeniu przedsiębiorstwa. Bez odpowiedniej promocji niemożliwe jest dotarcie do szerokiego grona klientów, a także nawiązanie trwałych relacji z odbiorcami oferty. Obecnie zadowalające efekty przynosi przede wszystkim marketing w mediach społecznościowych.

Marketing w mediach społecznościowych - czy się opłaca?

Więcej

Agencje gotowe na wszystko

LH

Kilka słów:

Są tacy, którzy twierdzą, że jeśli jakiejś firmy nie ma w Internecie, to ona nie istnieje. Ta prawda nie zawsze znajduje potwierdzenie. Internet rzeczywiście stał się wspaniałym źródłem informacji i kanałem przekazu reklamowego, ale obecność w nim, choć ze wszech miar wskazana, nie zawsze jest absolutnie konieczna. A pragną jej niemal wszyscy aktywni na rynku.

Agencje gotowe na wszystko

Więcej

Strona: 16 7 8 9 1016

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.