Artykuły i poradniki Reklama:
Banery reklamowe - skuteczna forma reklamy outdoorowej
link
Kilka słów:
Reklama przyjmuje obecnie setki form, a tradycyjne metody promowania przedsiębiorstw zdają się tracić na znaczeniu. Niektóre z nich są jednak tak samo skuteczne jak jakiś czas temu - dobrym tego przykładem są banery reklamowe. Dlaczego warto je wybrać?
Zainwestuj w animacje 3d
WH
Kilka słów:
Wraz z rozwojem technologii bardzo zmienia się rynek mediów i reklamy. Internet i socialmedia szybko wdrażają nowe rozwiązania, wykorzystując przede wszystkim to, że obecnie najwięcej wiadomości dociera do nas poprzez wzrok, a tym samym jest to najsilniejszy bodziec oddziaływania.
Na co warto zwrócić uwagę przy organizacji konferencji?
WH
Kilka słów:
Konferencja to niezwykle istotne wydarzenie dla firmy, podczas którego bardzo często nawiązują się nowe kontakty, rodzą pomysły, zawiązują współprace. Ważne jest, by od strony organizacyjnej konferencja była doskonale przemyślana.
Zasady skutecznej reklamy
WH
Kilka słów:
Jakie formy reklamy wybrać i jak się reklamować aby uzyskać najlepszy efekt.
Marka to nie tylko logotyp, to także opakowanie produktowe!
WP
Kilka słów:
Opakowanie produktowe odgrywa dużą rolę w e-commerce, ponieważ jest to jedno z najbardziej praktycznych rozwiązań związanych ze sprzedażą detaliczną. Kartony są wielofunkcyjne i można je dowolnie spersonalizować, dzięki czemu mają one ogromne walory reklamowe. Jak wykorzystać potencjał opakowania produktowego i zbudować z jego pomocą wizerunek marki?
Jak zachowują się użytkownicy Google? 7 faktów, które warto poznać
LH
Kilka słów:
Wyszukiwarka Google jest w Polsce najpopularniejsza. W Polsce korzysta z niej ponad 93 procent internautów (źródło: gs.statcounter.com – dane na lipiec 2018), dlatego firmy i sklepy internetowe stawiają na reklamę w Google. Dzięki niej znacząco zwiększa się zainteresowanie ich ofertą, a zyski rosną szybciej niż w przypadku stosowania innych form promocji. Oto 7 faktów na temat zachowania użytkowników Google, które wpływają na skuteczność reklamy w wyszukiwarce.
Torba reklamowa - gadżet, które docenią klienci
LH
Kilka słów:
Czasy, w których do promocji wystarczyły ulotki i plakaty, już dawno minęły. Obecnie przedsiębiorstwa powinny promować się na wiele innych sposobów, dbając o tworzenie pozytywnego wizerunku marki w grupie docelowej. W tym celu stawiają często na gadżety reklamowe, w tym torby bawełniane.
Plakaty reklamowe dla firm - co powinny zawierać, aby były skuteczne?
WP
Kilka słów:
Dobrym sposobem na dotarcie do potencjalnych klientów jest plakat reklamowy, który stanowi jeden z elementów reklamy zewnętrznej. Skuteczna reklama firmy przy wykorzystaniu tego nośnika powinna zakładać dostosowanie się do nowoczesnej stylistyki dotyczącej projektów w przestrzeni publicznej.
Marketing w mediach społecznościowych - czy się opłaca?
LH
Kilka słów:
Marketing jest niezbędny, by osiągnąć sukces w prowadzeniu przedsiębiorstwa. Bez odpowiedniej promocji niemożliwe jest dotarcie do szerokiego grona klientów, a także nawiązanie trwałych relacji z odbiorcami oferty. Obecnie zadowalające efekty przynosi przede wszystkim marketing w mediach społecznościowych.
Agencje gotowe na wszystko
LH
Kilka słów:
Są tacy, którzy twierdzą, że jeśli jakiejś firmy nie ma w Internecie, to ona nie istnieje. Ta prawda nie zawsze znajduje potwierdzenie. Internet rzeczywiście stał się wspaniałym źródłem informacji i kanałem przekazu reklamowego, ale obecność w nim, choć ze wszech miar wskazana, nie zawsze jest absolutnie konieczna. A pragną jej niemal wszyscy aktywni na rynku.